26. bejegyzès…az első közös nyaralàsunk…

Dràga kicsi kincsem!

Ezen a héten voltunk először nyaralni veled. Idén “csak” belföldi, rövidebb kiruccanásokat terveztünk be, hogy neked is a legjobb és legemészthetőbb legyen.

Június elején van apával a házassági évfordulónk és a születésnapom is. Ilyenkor mindig elutazunk valahova. Ezt kèrem ajándékba. Az együtt töltött időnèl nincs értékesebb.

Bükfürdőn voltunk. Itt dolgozik Ildi, aki mostmár nem csak a nénikéd, hanem a keresztanyukád is.

Hètfőn délelőtt indultunk. Megvártuk amíg jól elálmosodsz, hogy az autóban minél gyorsabban elaludj, ugyanis ha ébren vagy, nem élvezed az utazást. A mesék még nem kötnek le. Egy ideig tudlak szórakoztatni, bohóckodással, kulccsomóval, rágcsival, Dorkával, de rövid időn belül útnak indulnál, másznál, felállnál, felfedeznéd a világot. Ezen a hétfő reggelen szerencsénk volt, ahogy elindultunk elaludtál, és a célállomás előtt pár perccel ébredtél.

Szombathelyen kezdtük a turnénkat. Itt éltem 7 évet. Itt jártam főiskolára, aztán itt nyitottam meg életem első vállalkozását is…és közben sok barátra tettem szert. Axi és Petya vegán étterme a bázisunk, amikor ide látogatunk. Most is itt találkoztunk a többiekkel. Axi hozta Mátét a bölcsiből, jött Reni, Luca, Timike, befutott Detti, Gyönygyinéni és Tündi és Szilárd is. Igazi lelket feltöltő program volt.

Délután meglátogattuk Aniékat is. Ani az unokatesóm és egyben az egyik legjobb barátnőm. Nőként és anyaként is nagy példaképem. Az egyik legszeretőbb ember akit ismerek. Emit korábban hozta el aznap az oviból, hogy veled játszhasson. Milyen jól tette! Le sem vetted róla a szemed, mint egy bálványt úgy nézted, ahogy Dorkával kergetőzött.

Mielőtt indultunk befutott Matyi és Szabi is, így nekik is adhattunk egy puszit.

A szállodában találkoztunk a Papával és Pannival. Ők is eljöttek, hogy időt tölthessenek veled.

Nagyon jól szórakoztunk. Amíg te a Papáékkal játszottál, Apa és én edzhettünk, kávézhattunk, reggelizhettünk kettesben.

Vacsizni mindig együtt mentünk. A levesből a főtt répát etted tonnaszámra. De Panni pucolt neked szőlőt is, az is ízlett. Egyébként tőle mindent elfogadsz. 🙂

Hatalmasakat pancsoltál, játszótereztünk, négykézláb kergetőztünk a szálloda halljában, fagyiztunk és este apa élő cigányzenére táncolt veled. Na ez az amit ha nem látok, sose hiszem el. Minden elvét feladja és minden gátlását leküzdi a te boldogságodért. 😀

Nagyban hódoltál legújabb képességednek, a mutogatásnak is. Annyira okos vagy már. A jobb kezed mutató ujjával serényen mutogatsz mindenre, amit megnéznél, amit megennél vagy éppen rám, ha ciciznél. Elkezdődött a “mindent százszor meg kell nézni” időszakod. A lámpák a kedvenceid, de nagy sláger volt a szálloda udvarán lévő halastó is.

Sárvárrai is ellátogattunk, ahol szintén éltem egy rövid ideig és van néhány jó barátom. Együtt ebédeltünk Lizussal, Verussal, Jucussal, Lottival és egy kávéra Zoli is beugrott.

Annyira élvezted a nyaralást, hogy alig aludtál napközben. 🙂

Mi is nagyon feltöltődtünk. Nem fizikailag, hanem lelkileg. Boldogság volt látni az örömödet. Meg erről valahol lélekben álmodozik is az ember. Egy boldog, pucér baba a strandon, aki az árnyékban egy rövid, de annál életmentőbb alvás után, az anyukája ölében sültkrumplit majszol az apukája tányérjáról. Ha a boldogságnak lennének definíciói, ez biztosan köztük lenne. ❤